بررسی استراتژیهای به کار رفته توسط معلمان جهت افزایش تعاملات بین معلم-دانش آموز و دانش آموز-دانش آموز

کتایون افضلی؛ گلشن کیانی پور

دوره 8، شماره 2 ، آبان 1399، ، صفحه 119-140

https://doi.org/10.22049/jalda.2020.26915.1192

چکیده
  با وجود اینکه استراتژیهای زیادی برای افزایش تعاملات کلاسی در کلاسهای مکالمه وجود دارد، بسیاری از معلمان تازه کار از این استراتژیها آگاهی ندارند. با توجه به این مساله، هدف تحقیق حاضر بررسی استراتژیهایی که معلمان برای افزایش تعاملات بین معلم و دانش آموز و دانش آموز و دانش آموز به کار می برند می باشد. بدین منظور 50 جلسه از کلاسهای مکالمه ...  بیشتر